رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

چاپ عکس رایان و جایزه نی نی وبلاگ

1395/5/6 16:51
نویسنده : نسرین
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره بعد از  نزدیک 7 ماه رایان به جایزه اش در جشنواره نی نی وبلاگ رسید. دی ماه سال قبل وقتی اطلاعیه جشنواره را دیدم بدون هیچ فکری راجع به مشقت و سختی اش فقط و فقط به خاطر فرشته زندگی ام  عکس رایان را برای نی نی وبلاگ ارسال کردم. بعد از تایید عکس، خودم و خانواده ام برای جمع اوری رای کمر را بستیم و شروع کردیم. هنوز هم نمیدانستم که چقدر زمان بر و پر دردسر است.

من از همه کسانی که بدون تجربه در چنین مسابقاتی شرکت میکنند میخواهم که شرکت نکنندخندونک بخدا جز دردسر چیزی نیست. باید به عالم و ادم برای فرستادن یک اس ام اس رو بیاندازید. یادم نمیرود روزهایی که آقاجون در مغازه از مشتریهایش تقاضای رای میکرد و در همان زمان مادرجون درخیابان به دوست و اشنا رو می انداخت و رامین توی شرکت .... خلاصه که اول باید به عواقب کار فکر کرد و سپس انجامش داد.همین جا هم ازهمه اعضای خانواده ام تشکر میکنم که من را حمایت کردند.

از همه ی سختی هایش که بگذریم برای دریافت جایزه باید راهی سفر میشدیم که هماطور که داستانش را از قبل میدانید با اقاجون راهی شدیم. http://golpesar1393.niniweblog.com/post/111/حرکت-به-سوی-جایزه-جشنواره-نی-نی-وبلاگ.htmlاتلیه نفس دستشون درد نکنه.عکسهای خوبی از رایان انداختند و ما هم که دلمون نمیومد عکسها رو نداشته باشیم با انتخاب تقریبا 10 عکس یک البوم یادگاری برای فرشته کوچولومون سفارش دادیم. قرار شد عکس رایان جونم پشت جلد مجله چاپ بشه که از همون اول هم ما فکر میکردیم روی جلد مجله هست.

در خرداد ماه 1395 عکس پسرم پشت جلد مجله کودک سالم شماره 50 چاپ شد.حتی توی شیراز هم 4تا دونه مجله بیشتر گیرمون نیومد که مجبور شدیم از تهران سفارش بدیم. 

 

 

 

 

اینم عکسهای یادگاری از یکسالگی رایان در تهران اتلیه نفس

 

امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشی و دست خدا حامی تو ای یگانه فرزندم باشد.

پسندها (2)

نظرات (0)