رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

16ماهگی

1395/4/21 18:54
نویسنده : نسرین
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

ببخشید که اینقدر دیر کردم. این مدت در گیر عروسی خاله رویا بودیم خوشی و ناخوشی زیادی تجربه کردیم انشاالله هیچ کس از انتخابش پشیمون نشه. بگذریم از ناراحتی و بریم سراغ عشق کوچولوی خانواده

ماشاالله بزرگ شدی و منم عاشقتر شدم. خدا بهت سلامتی بده تپل مپل من.. تو زندگیت سعی کن غم پرست نباشی عمر کوتاهه خوشحال باش و بازی کن و بخند. همین الان اگه ببینی کسی ناراحته سعی میکنی خوشحالش کنی انگار همه حسهای دنیا رو درک میکنی.

شیطون بازیگوش و باهوش و مهربونی. وقتی ازت ناراحت میشم با یه بوسه همه چیزو از یادم میبری قربون بزرگی خدا برم که با این احساس قشنگ بچگانه ادامه راه رو برام هموار میکنه. به خاله رویا خیلی وابسته ای وقتی اون هست منو فراموش میکنی ظاهرا. اما با رفتنش به خونه بخت باید عادت کنی.

خدایا مرا بافرزندم امتحان نکن

یه روز برای خوردن بستنی بیرون رفتیم و در دانشگاه چندتایی عکس انداختیم یکی از بزرگترین ارزوهام برای تو اینه که دندانپزشک بشی و توی کشور خارجی مدرک عالی بگیری بهت میاد آقای دکتر.

 

خرس مهربون، جوجه نوک طلایی و هر اسمی که برای عروسکهات گذاشتمو میشناسی و وقتی گذاشتمت روی کمد که باهاشون عکس بگیری خوشحال بودی

وقتی پدر و پسر عاشق هم باشند...

 

 

و مادر و پسر...

 

 

تو زیباترین فرشته زمینی هستی

 

بازی بازی با حلقه عروسی مامان هم بازی

بعد از حمام موهات فرفریه و مادر جون عاشقشه همینطور من. غدغن کرده موهاتو کوتاه نکنیم اما....

وقتی میریم بیرون دوست داری اب هویج اونم با نی بخوری عزیز دلم

 

 

اینم آقا پلیسه ما

 

 

 

اینم هدیه این سری دایی رامین

 

 

و اما موهای زیبای فرفی در شب حنابندان و لباس بلوچی رایان جونی

 

 

به موهای فشن و کوتاه درشب عروسی تبدیل شد.

 

 

امیدوارم همیشه از ته دل بخندی عسل من

پسندها (2)

نظرات (2)

نويسنده : مامان كژال
24 تیر 95 13:44
سلام عزیزم من مامان ژینو هستم که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده بودیم . خوشحال شدم شما به جایزتون رسیدین مبارک باشه . اما متاسفانه جایزه دختر من هنوز معلوم نشد به کجا ختم شد . سوال من این بود آیا خبر از جایزه های دیگران دارین ؟ دختر من نفر چهارم شده بود .
مامان رویا
29 مرداد 95 21:58
همیشه به جشن و شادی باشی گل پسر