رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

تولد یک سالگی

1394/12/9 0:57
نویسنده : نسرین
644 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تولد گل پسرم با هلنادختر دخترخاله تو یک روز هست میخواستیم با هم تولد بگیریم که جور نشد.

جشن تولد میذارم واسه عید نوروز وقتی خاله مهسا هم اومد که دور هم باشیممحبت

 

 

ته تغاری خدا= شاهزاده کوچولوی من

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست بدارم...

زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، تولد توست


امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام



آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.



نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم



اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم تا همیشه.

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)