رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

دندان جانان

1400/3/12 8:27
نویسنده : نسرین
204 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزان من

امروز12خرداد ساعت 8 صبح دارم توی ماشین براتون مینویسم.

جانانم عزیزمهربانم بخاطرخودت من و بابا تصمیم گرفتیم ببریمت دندانپزشک سلیمان فیجان تا دندوناتو درست کنه.

دوست داشتیم دندونای جلوت باوجودیکه شیری هستن برات تا7سالگی نگه داریم چون تو به اعتمادبه نفس نیاز داری، الان وقتیه که شخصیتت شکل میگیره.

سرشار از استرس و نگرانیم اما خودمو کنترل میکنم.

قراره بیهوش بشی داریم میریم یه عروسک هدیه بگیریم. امیدوارم تصمیم درستی برات گرفته باشیم.

خیلی دوستت دارم ❤️❤️❤️❤️❤️





البته قراربود خواب باشیا😁
اگرچه سخت بود اما تموم شد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)