رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

بعد از مدتها

1400/4/15 7:54
نویسنده : نسرین
221 بازدید
اشتراک گذاری
سلامسلام  سلام

زود بنویسم تا وقت دارم

یه سری عکس مونده از قبل بذارم اینجا بمونه به یادگار



اول از همه این عکس باحال با استاد صفری بذارم که دوسدوست داشتن باهاتون عکس بگیرن.



امیرحسین دوست رایان اومد خونمون منم دیدم خیلی اذیت میکنید گفتم با چوب یه خار دم در بود ،بکنید😁



دختر خوش ذوقم برای عکس تولد رویا۱۴۰۰/۴/۱۴



قربونتون برم که وقتی لباسای توی بقچه رو بهم میریزمیریزم طراح مد میشیم😂😂







این یعنی خلاقیت

جانان عکاس،خودش این پایه رو برداشته میگه عکس بگیرم ازتون❤️



تولد دایی رضا


عاشق جفتتونم❤️❤️دیدار با نی نی،هامینوقتی رو تختیت رو خیلی دوست داری💯نگم براتون از دیدار کوتاه با مهرساخانم،دختر دوسدوست مامان،زهراعاشقت نشم سفید برفی؟؟؟؟؟ازشیطونیهات با باباجی نگم🤐ایشون یک عدد موجود فضایی هستن با رژلب مامان😶اینقدر کیف میکنم وقتی باهم بازی میکنید🥰وای مردم براتون❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍یه عکس دونفره ماهم باشه بد نیست❤️❤️کوهنورداناابته منم عکاس بودم😌یک عدد توریستمو بلند خودم🥰🥰ششیطونکام#خانوادهآی جونم که با دایی بازی میکنینمردان من❤️❤️

عاشق دونفره هاتونموقتی از جانان می‌خوام ژست بگیره هی ژستاش و عوض می‌کنه🙂🙂😌🥰بوخودا نفسمینسر اینکوچه جاییه که عکس میگیریم،راه خونه مامان جونمست کردین با گلا🌹🌻یلدای۱۳۹۹اینم حسن ختام
قربون اون چشم خشکلت برم عزیز دلم❤️
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)