رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

ویروس خر است🦓

1398/12/12 23:32
نویسنده : نسرین
295 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فرشته های زندگی م

این روزها دم دمهای عید99هست وبعدازهزاراتفاق بد امسال یکماهه درگیر ویروس زشتی به اسم کروناهستیم، گفتن دستاتون بشورید روزی20 بار، باکسی دست ندین روبوسی هم نکنین، تنها دلخوشی زندگی روزمره ی مارفتن خونه مامان جون وبااونهابودن رو ازمون گرفته فعلا، امیدوارم هرچه زودتر درمانش هم پیدابشه.



من امید دارم که اتفاقهای خوبی در راهه، همه فکر اینده م بچه هام هستن، چه باشم و چه نباشم باید به جاهای خوب برسن، موسیقی و هنر و ورزش، سرمشق زندگیشون میشه. خداکنه که بتونم ازایران ببرمتون، اینجا اینده ای نمیبینم.
رایان 5ساله شده و فعلا نتونستم واسش جشن بگیرم، الان میتونی برام داستان یه کارتن رو تعریف کنی، اتفاقها رو توضیح بدی.
جانان هم دوست داره لباسش خودش بپوشه، شلوار و شرتش هی بیرون میاره و خودش میپوشه،. 💞

میخوام اینجا ارزوهامو فریاد بزنم
1،ازبین رفتن بیماری و غم از مردم کشورم
2،سلامتی عزیزای زندگیم
3،عزیزانم به ارزوهاشون برسن
4،محتاج به هیچ کس نشیم
5،غنی شدن از ثروت و مال برای هممون
6،پول رفاه وسلامتی
7،رفتن به خارج از کشور
8،زندگی اروپا برای خودم و بچه هام و خانواده م
.....
بریم سراغ عکسها که گالری گوشیم فول شده، 😁

نترسین😆من و رایان باماسک صورت البته جانان خواب بود💋

جرات ندارم درازبکشم سریع نتیجه ش میشه این👇

اینم نردبام زندگی من❤️❤️❤️قرمز بپوشید که شادی برایتان می اورد، رایان همچنان عاشق رنگ قرمز💓

این روزها که توی خونه قرنطینه هستیم ظهر میایم توی حیاط بازی و افتاب💞
خداروشکر حیاط کوچیکی داریم👨‍👩‍👧‍👦وقتی رایان موش میشه🐭😍

و وقتی جانان موش میشه🐭🐭🐭🐭🐭🐭دختر هله هوله خورم🐇🌹

عاشق حس این عکس هستم💓
پسندها (4)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
13 اسفند 98 19:03
ان شالله به همه ارزوهای قشنگتون برسین❤....به امید روزهای بهتر🌹