رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

یلدا98

1398/10/24 17:15
نویسنده : نسرین
212 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بچه های من امیدهای من

از رایان بگم که لجباز و قهرکن شده، توی لباس پوشیدن ایرادمیگیره که اینونمیپوشم.. میریم خونه مامان جون یه چیزیومیکنه بهانه موقعی که میخوایم بیایم خونه نمیاد و فیلم درمیاره، خلاصه هرجی بگم ازعصبانیتم کم نمیشه، خودموکنترل میکنم حرفموگوش نمیده.... 😭😭

جانان کلا بغلمه،نه به چندمدت قبل که فقط راه میرفت الان فقط میخواد بغلش کنم😢


خودمم هنوز دارم به این فکرمیکنم که چکارکنم😐
ازیلدای امسال بگم براتون که رایان جون فقط منتظر بود بابانوئل براش هدیه بیاره، توی مراسم هرچی وسیله تزیینی داریم میاره و میگه همه جا رو قشنگ کنیم، صبح با دایی رضا رفته خرید و یلدامبارک گرفته❤️

پسندها (1)

نظرات (0)