رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

9ماهگی جانان

1398/4/24 10:42
نویسنده : نسرین
265 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای دلم

امروز جانان 9 ماهه شد با وزن7900 و قد 73.

دندونهای بالا هم زیر لثه هستن و کماکان فشار میارن.
دقیقا مثل آقا رایان توی نه ماه و دوروزگی دندونهای بالای جانان بیرون اومدن.
دودندان همزمان.









هرکاری میکنم این گوسفند پستونکشو نمیده بهم😅😅😅😅



خیلی بد غذاشدی و فقط میمالی به سرو کله ت





خدابه دادم برسه وقتی میخواین بخوابین، از درو دیوار بالا میرید و جانان هم به شدت از خوابیدن فراریه حتی در اوج بیهوشی.



اولین برخوردت بالباسشویی 🤗



داداش میره کلاس ای مت، من و مامان هم دنبال کلاس خالی که بتونم توش غلت بزنم😂🤣
وقتی همش جات زیرمیزو صندلی باشهخیلی خوبه که خودت بخوابی وقتی اینقدر خسته ای کوچولوی منصبح که ازخواب بیدارمیشین وبااین همه علاقه بهم انرژی میدین، فداتون بشم.رایان روی پای من خوابیده به حالت قنداق، جانان هم باتعجب نگاش میکنه😂
پسندها (3)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 تیر 98 11:23
نه ماهگیت مبارک باشه😘
نسرین
پاسخ
مرسی