رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

جامانده ها

1398/3/14 10:39
نویسنده : نسرین
219 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای من

الان که جانان هفت ماه و بیست روزشه دستشو میگیره لبه و وایمیسته، چهاردست و پامیره و وقتی منو میبینه کار داره جیغ میکشه، کلاس  ای مت این ترم ثبتنامت نکردم نمیدونم اشتباهه یا نه، ولی بخاطر شرایط روحیت.











صبحانه جان







شیطونکم جاش زیر میز





عشقم با خرگوشش چیس



رایان درحال کمک نذری مامان جون



عاشق این عکسم، سه تایی رفته بودیم پارک تو هم مثل بن تن پرسرعت میدویدیاین عکس اقا رایان گرفته ازمون
پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 خرداد 98 10:45
خدا حفظش کنه
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
16 تیر 98 15:31
کلاس آی مت رو کجا میبرین؟ فقط تهران هست یا شهرستان هم هست ؟ میشه بیشتر توضیح بدین 
نسرین
پاسخ
سلام، ای مت اموزش ریاضی با بازی هست، الان تقریبا همه شهرستانها دارن، من مرودشت فارس هستم، پسر من الان کیف قرمز میگذرونه سه تاکیفه هرکیف4ترم، از3سالگی ثبتنام میکنن. رایان اذیتم میکرد هربار میگفت نمیام بااین وجود این ترم هم نوشتم تاقرمز تموم بشه.