رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

هفت ماهگی جانان

1398/3/7 8:33
نویسنده : نسرین
267 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای دلم

خداروشکر تیک های رایان خیلی کم شده فقط بینیش هی میکشه بالا نمیدونم چکار کنم. عادت بدی هم پیداکرده همش پای تی وی نشسته. امروز تصمیم گرفتم این عادت کم کنم.

جانان سینه خیز میره وخودشو به همه جامیرسونه، ماما و دده میگه، غذامیخوره و بخاطر کیفیت پایین پوشکها پاهاش همش قرمز میشه.















پارک نرجس چمران5خرداد98









جانان 7 ماه و نیمه و شروع شیطنتها



عاشقتونم بخدا نفس های من



میگم ژست عصبانی نگیر اما دوست داری البته تو عکسهای پارک این قضیه معلومه



جانان برای اولین بار هندونه میخوره و افتاده تو پویت هندونه جان









وقتی عاشق یه لباس باشه از تو خشکن برش میداره و با سویی شرت میکنه تنش







این عکسها هم هنرمندی ماان جون پرحوصله هست

یه روز برنامه فشرده داشتیم بردمت خانه بازی ارایشگاه خانه دف.... خانه بازی پارک مشاغل هم داشت جالب بود





















قرار شده با ده تا کار خوب اقا رایان دوباره بریم اونجا.
پسندها (3)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 خرداد 98 15:47
چه قدر جالب بودند