رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

چون میگذرد غمی نیست

1397/9/18 10:21
نویسنده : نسرین
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم براتون مینویسم رایان تب شدیدی داری و جانان هم دلش میپیچه و ریتم بیرون رویش ریخته بهم،یه ضرب المثل هست میگه ...بشی مادر نشی!واقعا مادربودن خیلی سخته باید از همه وجودت بذاری واسه بچه هات.وقتی به مامانم میگم خوب چرا تو جوونیت  فکرخودت نبودی همش گیربچه شدی،حالا نتیجه ش اینهمه مریضیه که داری!اما بنظرتون وقت داشته با4تابچه فکر خودش باشه؟؟؟

جانان که تو خواب داره سر میخوره میاد پایینتر،هنوز دوماهش نشده اما سعی میکنه دستاشو بیاره بالا و چیزی که جلوش گرفتیم و لمس کنه،اقو پقو های جانان تعدادش زیاد شده بیشتر میفهمه و میبینه بیشتر بیدارمیمونه،در کل نشونه های بزرگ شدن از حرکاتش میشه دید.ازسری عادتهاش اینه که برای خوابیدن باید تکونش داد یه پشتی ابری داریم که واسه ما نوستالژیه،روی اون رایان بزرگ کردیم الان نوبت ابجیشه.



واقعا مریض شدن بچه ها برای ماماناخیلی سخته خداهیچ بچه ای مریض نکنه

بی رودروایسی بگم مسۓولیت دوتاتون افتاده رو دوش خودم به همین میزان هم وابستگیتون به خودم داره بیشتر میشه،بابات اصلا اون وقتی که وظیفه ش هست بذاره دریغ میکنه دعاکنید زیر بار این فشارکم نیارم.همیشه هم یه درگیری فکری دارم که اینهمه درس خوندم اونم فیزیک اونم فوق لیسانس،حالا باید بچه داری کنم!خدایاشکرت که بچه سالم دارم...

دیروز اولین تجربه استفراغ رایان پیدا کرد،میگفت خیلی بد بود توی دهنم انگار ترش کردم،بااین حال بد و تب شب میگفتی میخوام برم خونه خاله رویا،ازبچگی خیلی بهش علاقه داری و مثل بچگی خودما دوست داری بری خونه خاله ت،اما خونه فامیل پدری بدون خودم پانمیذاری،به قول قدیمیها بچه مرغ محبته،هرچی محبت ببینه میاد سمتت!



اون  کلاه بنفشه با دماغ کوچیک جانان کوچوله،مرد بزرگ منم که معلومه منم پایین پاتون دارم تایپ میکنم.



یک ماهگی ابجی و نذری مامان جون،رایان عاشق غذای نذریه،براش غذای نذری ابگوشتی و با زرشک بودن برنج تعریف شده،اینجاهم واقعا کمک دادبهمون.



میگن فرشته ها تو اسمونن اما ما یه فرشته داریم دقیقا تو خونمون.قربون رنگ چشمهات برم،یعنی چه رنگی میشه بزرگ که شد؟؟؟



این عکس گوش جانان خانمه،یه سوراخ کوچیک اون بالا سمت راست نشونه داره منم دارم اما مال من دوتا گوشمه خانم کوچیک فقط یه گوش.







اینم به قول رایان تولد الکی،چون جایزه توش نداشته.اخه صبر و تحمل داداشی هم یه حدی داره جانان خانومعاشق این حالتت هستم دخترم

پسندها (3)

نظرات (0)