رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

محرم97

1397/7/17 17:23
نویسنده : نسرین
338 بازدید
اشتراک گذاری
سلام رایان من و جانان من

شاید این اخرین متنیه که قبل از رفتن به بیمارستان میذارم اخه دکترم 26مهر تاریخ عمل برام تعیین کرده،خواستم از کوله بار عکسای اقا رایان واسه وبلاگ چیزی جا نذارم.

امسال محرم با مامان جونینا بیرون رفتی چون من نتونستم.به قول خودت پیرهن امام حسینیت پوشیدی ویه بار توخیابون و یه بار شاهزاده قاسم رفتین.











شام غریبانت قبول پسرکم.

ازحال و هوای این روزهات بگم،کلاس آی مت ثبت نامت کردم قرار شده یه مدت باخاله مهسا بری تا من سرپا بشم،توی کارهای خونه کمکم میدی واقعا خوشم میاد ازت،دوست داری تغییر دکوراسیون بدی،کارتن میبینی و میوه خوردن دوست داری،قهر هم میکنی و دوست داری از بیرون میای لخت پای تی وی تغذیه بخوری





عاشق ژست گرفتنت هستم





اینم یه مدل بازیه دیگه



گوشی من خرابه و با هندزفری باهاش بازی میکنی،راستی عاشق دانلود کردن بازی از بازار هستی و پدر اینترنت گوشیها رو دراوردی





من تو و ابجی

بارداری داره ب اخرش میرسه الهی شکر









خیلی دوست داری خونه خاله رویا بری واینجاهم که سفارش پیتزاپزون دادی بهشون



راستی روزجهانی کودک مبارک پسر گلم،











قره میخوری اینجوری عکس هم میگی ازت بگیرم


فرزند خوبم

امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا !
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !
اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !
و روزى پر برکت در زندگیش. آمین

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
25 مهر 97 6:30
روزت مبارک. گل