رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

تو بزرگ میشوی و منم دل نگران آینده ت

1395/2/19 20:37
نویسنده : نسرین
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

الان که دارم برات مینویسم با بابابت رفتی خونه مادر جون ، تنهام، وگرنه شیطون بلا نمیذاشت مامانش اینجا راحت بشینه. داره اذان میگه به حق این ساعت عزیز برات سلامتی و خوشبختی ارزو میکنم...

ماشالا خیلی باهوش هستی هرچی بهت میگم دقیق متوجه میشی. وقتی همکه خونه با هم تنهاییم هرجا باشم دستمو میگیری میگی بیا باهام بریم خونه رو بگردم.

مادرجون مریض شده یکی از علتهاش هم زحمتهای من بود براش. تو یک سال زندگیت خیلی مزاحمش بودیم  و اونم چون تو رو دوست داره هرکاری برات میکنه. ایشالا که حلالمون کنه...

 

دوست داری همه جا رو به هم بریزی به خدا همش دولا دارم پشت سرت جمع میکنم. چه میشه کرد بچگیه و هزار تا شیطنت..

 

اینجا هم از شیطنت با خرگوش کوچولو خوابیدی

 

 

اولین باری که خانوادگی رفتیم و کباب ترکی خوردیم واست همه چیز جدید بود...

 

 

بعد از ظهرها هوا گرمه و حوصله مون سر میره میذارمت تو کالسکه و میریم پارک

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان رویا
20 اردیبهشت 95 11:14
مامان نسیرین عزیز سلام انشاءالله مامانتون هرچه زودتر خوب شن و شادو سلامت سایشون 100سال مستدام باشه. ماشالا به این شاهزاده شیطون بلا پسرا همه همینطورین اگه شیطونی نکنن و به هم نریزن که زندگی صفایی نداره . رایان جون بریزو بپاشو یاد بگیر تا واسه مامانیت مهندس بشی و بهت افتخار کنه
نسرین
پاسخ
سلام سلام. ببخشید این مدت نت نداشتم و با یکی از مشکلات زندگی سر وکله میزدم. ممنون که به یادم هستین خیلی خیلی لطف دارین شما.برام دعاکنید
مامان رویا
9 خرداد 95 18:22
نسرین جون سلام همیشه براتون نظر میزارم اما انگار به دستتون نمیرسه امدم حالتونو بپرسم خوبین؟ شاهزاده نازمون خوبه؟ منتظر پست جدیدتونیم راستی ما توی نی نی وبلاگ هم یه صفحه داریم با همون آدرس قبلیمون اگه دوست داشتین و رزبلاگ براتون راحت نیست اونجا میتونیم میزبانتون باشیم