رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

اولین تولد سه نفره ی من

1394/8/27 13:48
نویسنده : نسرین
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز 19 آبان 1394 همینطور بارندگی بود. عزیز من هم صبح زود بیدار شد و تولد

مامانشو با شیطنت و خنده تبریک گفت و خوابید. سال قبل این موقع تو

شکم من بودی 5ماهم بیشتر نبود. امسال هم اولین تولد سه نفره ی من تو

عمرمه.  برای ادامه ی زندگی م بابا و شما باهام همراه شدین.

 

تاشب از تولدم خبری نبود تایکدفعه زنگ در بصدا دراومد. دایی محمد جواد

خاله رویا  مادرجون آقا جون و دایی رضا با کیک و سالاد اولویه و میوه و هدیه   

اومدن که شب به یاد موندنی برامون بسازن.ازشون تشکر میکنم که به

فکرم بودن . خیلی دوستشون دارم عزیزای من.

 

 

 

رایان و آقا جون

 

 

رایان و مادرجون که رایان داره واسه تولد مامانش دست میزنه

 

 

رایان و دایی رضا

 

 

راستی از صبح زود هم مادر جون با سلیقه این عکسها رو واسم درست کرد و فرستاد. البته جای خاله مهسا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خالیه

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله رویا/ عمه رویا
13 آذر 94 21:03
وای عزیزم تاخیر منو ببخش .. تولدت مبارک نسرین جوووووون
نسرین
پاسخ
مرسی رویا جان