رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

آش رشته مامان جون واسه مغز بادوم

1393/9/4 13:44
نویسنده : نسرین
241 بازدید
اشتراک گذاری

امروز28 آبان آخر5ماهگی من، مامان گلم قربونش برم زحمت کشیده و آش رشته و میوه و شیرینی و طلا وکلی لباس واسم آورده.ایشالا سایه ش از سرمون کم نشه. فامیلای شوهرمو دعوت کرد و اومدن واسه دیدن و آش خوردن.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مبینا
17 آذر 93 15:07
ایشالله نی نی سالم وسر موقع بیاد بغلت عزیزم من اپمممممممممم بازم میام پیشت
مامان مبینا
2 بهمن 93 15:01
نسرین جون سلااااااااااااااااااام خوفی خواهرم؟ کم پیدایی عزیزم؟ بوووووووووووووووووووووووووووس
نسرین
پاسخ
[سلام خواهر. خوبم خداروشکر.یه مدته توفکر اینم که طبیعی زایمان کنم یا سزارین!گیج شدم. بیشتر نظرم با سزارینه]