رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

بهار99

1399/3/15 18:11
نویسنده : نسرین
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خوبید؟ سلامتید؟ دوست دارم شماروبخاطر خودتون بزرگ کنم نه بخاطر خودم👌

این روزها به جانان شیرپاستوریزه میدم استقبال هم میکنه، دوست دارم زودتراز رایان شیشه رو ازش بگیرم🙄چون الان توی5سالگی رایان هنوز بهشیشه وابسته س، گاهی یادش میکنه و داخلش شیر میخوره😏

جانان خانم جیغ میکشه مامانشو دعوامیکنه فکرکنم چون نمیتونه حرف بزنه هنوز🌷

رایان دوچرخه سواری بدون کمکی میکنه و عاشق دوست پیداکردن توی خیابون کارگره💕پیاده روی ترجیح میده به سواری باماشین، بدغذا و ایرادی هست، اما نشونه های بزرگ شدن درونش میبینم💋

واسه مستقل کردنش، تخت یکنفره براش خریدیم💗
امروز که دارم به این متن اضافه میکنم29تیرماه هست، ویروس زشتی همه ی دنیا رو گرفته، زندگی به طرز عجیبی تغییر کرده و سخت شده، گرونی بیداد میکنه، 😭خدایا خودت بهمون نگاه کن، خدایا ازتو دل نمیبریم چوو امدن و رفتنمون دست خودت هست. ❤️این دونفر باب اسفنجی های من هستن و عاشقشونم💗❤️🌷💗💕
اینقدر گالریم پراز عکس شده که نمیدونم چیو میخوام اینجا بذارم😁

پسندها (1)

نظرات (1)

👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
18 تیر 00 13:05
اون عکسی که لباس باب اسفنج پوشیدن
مو های جانان شبیه شخصیت آنا تو فروزن شده،حتی گل سرش رو هم داره😀😀😀
نسرین
پاسخ
جدی؟ممنون که توجه کردین