رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

تولد5سالگی در هجوم کورونا

1398/12/28 19:42
نویسنده : نسرین
195 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به روزهای پرامید

از8اسفند میخواستم تولدت بگیرم، گفتن قرنطینه، اوضاع بد، هرروز بدتر شد، باخودم گفتم امروزبهترین روزه که جشن بگیرم برات، فردا رو چه دیدی

خودت هم انگار منتظربودی، دلت سورپرایز میخواست🌈

هماهنگ کردم که کسی بهت چیزی نگه، فرستادمت خونه مامان جون باکمک خاله رویا همه چیزواماده کردیم، خاله رویا زحمت کیک خوشمزه رو کشید، هدیه هاروهم کادو کرد، وقتی از در اومدی داخل اصلا چیزی نمیدونستی، هرچی میگفتیم تولدت مبارک نمیدونستی به کی داریم میگیم، یهو که فهمیدی خیلی خیلی خوشحال شدی🎂🕺💃


برات ارزو دارم همه ی ارزوهات برات خاطره بشن💓❤️💞💓❤️💞💓❤️💞💓❤️💞💓❤️

به امید روزهای خوب، سلامتی، به امید روزهایی که بدون ترس بیرون میرفتیم و توی پارک بازی میکردین💗
موقع فوت کردن شمع ارزوت این بود
خدایا بتونم پرواز کنم💝

فدای دل پاک بچگیت😘
پسندها (2)

نظرات (0)