رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

رایان 5ساله عشق است💞

1398/12/13 17:58
نویسنده : نسرین
224 بازدید
اشتراک گذاری
از بزرگ شدنت هرچی بگم کم گفتم حیف که لجبازیت کم نمیشه🤔🤯

یهو یه رگی داری که میگیره و به خودت فشار میاری جیغ میزنی، قهرمیکنی و فشارمنم میبری تو اسمون

👺👹



عاشق اینم وقتی خودت به تنهایی بازی میکنی







خاله اسیه از تو کلاس برامون عکس میفرسته











ازاون ایرادهای شیشه شیره،دوتای خاله رو گرفتین به کار😁



امیدهای زندگی من




آبی اسمون فقط باتصویر تو زیباست نفس❤️






دو عشق ومرد💞💞

وقتی تمرین درام میکنی💙❣️


جدیدا عروسکهاتومیکنی توشیشه اب میریزی روش میذاری فریزر یخ بزنن😁💗
قربون دستات که لباس تامیزنی
وقتی بادل پاکت برای فامیل مرده مامان جون دعامیکنی🙏


باحالترینی،وقتی میگی عکس بگیر✌️
وقتی مهمون داریم کمک میکنی بهم، اخه دوست داری مهمون بیادخونه مون🌹👍


طراح و عکاس خودت بودی🤳میگی دوست دارم موهامو ببندم👧درروزهای قرنطینه، هرکاری میکنیم حوصله مون سر نره، با اقا رایان کیک درست کردیم، خواست تولد بگیریم و ماهم شمع روشن کردیم🌹❤️😍


من به فدای معصومیت نگاهت💓💞
پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
13 اسفند 98 18:58
خدا حفظش کنه براتون😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
14 اسفند 98 5:29
خيلي شيرينن🥰 در پناه حق❤️