رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

دیالوگهای بچگانه

1398/9/14 8:36
نویسنده : نسرین
166 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نفسهای من

ازامروز میخوام توی این قسمت حرفهایی که شمامیزنید و من اون لحظه شوکه میشم بنویسم.

واقعا بچه ها بعضی وقتها جملاتی به زبان میارن که باید سالها راجع بهش فکر کرد.

امیدوارم بتونم ادامه ش بدم.

ر: بابا وقتی بامن بازی کنه بهش حقوق میدم

ن:چرا؟

ر:که دیگه سر کار نرع، منم بهش همون حقوق میدم که بقیه بهش میدن😘

.

.

.

ر:چرا به پسرهمسایه گفتی عزیزم؟

فقط من و آبجی عزیزای تو هستیم🤐

.

.

.

ر: من دیگه بابا رو دوست ندارم، فقط تو از حالا ازمون مواظبت کن، چون هروقت میاد خونه عصبانیه، هی میگه بکن هی میگه نکن😶

.

.

.



ن:غذا بخور تاتپل بشی

ر:من دوست ندارم چاق بشم میخوام لاغر بمونم دوست دارم مثل دایی رضا باشم، لاغر، براهمین غذانمیخورم. 🤗

.

.

.

باخانم همسایه احوالپرسی کردیم اخرش بفرمایید هم گفتیم بهم
ر:مامان چرا هرکی میگه بفرمایید نمیریم خونشون
ن:اخه تعارف الکیه😁
.
.
.
ر:چرا اون پسر توی پارک پسر بدی بود؟
ن:ادمهابد نیستن گاهی کارهای بد میکنن🤔
.
.
.
.
ر:من اومدم خونه شما مهمونی، میخوام بهت نمره بدم😁
داریم بفرماییدشام میبینیم😋
ن:بهم نمره چند میدی؟
ر:باید برم یه عددی بنویسم
ر:مامان بیست یه دوهست بایه صفر؟
ن:اره😘اینم نمره به مامانش
.
.
.
ر:مگه گوسفندا گناه ندارن؟ چرامااونارومیکشیم😐
ن:بدن مااحتیاج به پروتیین داره😳
شاید بزرگ شدی فعال حقوق حیوانات بشی🤔

همیشه با باباجی سر تلویزیون دیدن بحث داری
ر:چرا باباجی نمیاد خونه یکم اخبارنگاه کنه😁؟
ن:حالا میاد

ن:موهای ابجی بستم میگم خوب شده؟
ر:اره حالا شده شکل دخترا👧



.
.
.
باباش عادت نداره بخنده حتی وقتی ماحرف خنده داربزنیم
ر:چرا. باباوقتی ما میخندیم یاحتی حرف خنده دارمیزنیم اصلا نمیخنده؟
.
.
.
.
25دی99
امروز دوست رایان اومده پیشش، توی اتاق بازی میکردن یهو بنده خدایه عطسه کرد رایان:نکنه کرونا گرفتی😀 من:😂 دوست:نه وقتی کرم میزنم صورتم عطسه م میگیره😶
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)