رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

پاییز98

1398/8/17 14:24
نویسنده : نسرین
223 بازدید
اشتراک گذاری
سلامی به زیبایی فصل رنگ رنگی

عشقهای من چطورن؟ ازاونجایی که دوست ندارم تو ایران بزرگ بشین الان که دارین میخونین اطمینان دارم یه جای زیبای دنیا غیرازاینجا هستین،
هرروز اینجا همه چیز بدتر میشه بنزین3000تومن، البته منکه همش دارم پیاده میرم اما صد درصد روی قیمت همه چیز اثر داره، خدا ازمون رفع بلا کنه🙏شیطنتهای دخترموناین روی دریخچالمونه، نقاشیهای رایان از اول ابان که فهمید تولدمه، سه باز برام کشید و کادوگرفت، مرسی خوش قلب مهربونم😘اون بندت منو کشته😂وقتی رایان خودش پیشنهاد میده با دایی عکس بگیرن♥️♥️♥️یدمه خاله رویاهمیشه اینجوری میخوابید🧚‍♀️تمرین موسیقی خانوادگی😊


بریم سراغ تولد33 سالگی من
دیگه بزرگ شدما🤗
ازصبح رایان دنبال سورپرایزکردن من بود تدارک کیک وشام بابابایی دید، به خاله ها میگفت کادو خریدیدن؟ 😁یه پارکی نزدیک خونه هست بعضی وقتامیبرمتون، واقعا پاییز قشنگیه با شما دوتا🍁🍂🍁
اونجا برگ بازی کردین و رایان مقداری برگ گذاشت بالای کالسکه اوردیم خونه به سرمون زد که کاردستی پاییزی درست کنیم، وسایلاشوخریدیم و نتیجه👇این درخت مدل کاردستیمون بود👏
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)