رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

مرد عنکبوتی من

1398/4/10 10:46
نویسنده : نسرین
356 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام عزیزان من

جانان این روزها خیلی اذیت میشه چون دندوناش بیرون نمیان و فقط بهش فشار میارن. ازهمه جا بالا میزنه وتالاپی هم میفته و گریه میکنه.

رایان خیلی تی وی نگاه میکنه غذا درست نمیخوره و تو کار هله هوله س.میگه مامان من قبلا عشق ماشین بودم اما الان عشق مرد عنکبوتی ام.
تعمیر کردن، اشپزی و ارایشگری دوست داری.
الان که آبجی 8ماه ونیمه هست بغلش کردی و خیلی خوشحالیآقای تآقای تعمیرکارو شاگردشفقط نگاه جانان شاخش دراومده،اخه رایان یه مدته اینکارومیکنه خوشش میاد














من و مردعنکبوتی ساعت6 صبح پیاده روی





رایان سپهر نوید اوا
پسندها (1)

نظرات (0)