رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

آغاز سال1398

1398/1/28 13:39
نویسنده : نسرین
323 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام عزیزای دلم

سال جدید توی خونه خودمون شروع کردیم ، امیدوارم هرکی مستاجره زودتر صاحبخونه بشه مخصوصا خاله رویا.

این روزها درگیری فکریم تیکهای بدن رایان جونه،به حق علی هیچ بچه ای مریض نشه.امروز میبرمش دکتر امیدوارم خیر باشه.

جانان هم بغلی شده حسابی،نق میزنه،کپ میشه نمیتونه برگرده گریه میکنه،الان که دارم مینویسم گردنم گرفته کج شدم،باباتونم که طبق معمول اززیروظایفش در میره،به امید روزهای بهتر براتوت مینویسم.









راین4ساله و جانان 6ماهه



















جانان وخونه تکونی


رایان و ارسلان



رایان واراد

من خیلی دلم میخواد ازایران برم بخاطر اینده شما چون خودم با اونهمه درس خوندن به جایی نرسیدم،البته ادم باید تصمیمای مهم زندگیشو به وقتش بگیره نه زودتر.من الان 10سال هست درگیر زندگی باباباتونم ،واستون دعامیکنم خدابهتون سلامتی بده بعد پول بده که هیچی تو دلتون نمونه.گفتم جانان شوهرنمیدم رایان هم باید فقط خوشی کنه.



وقتی میوفتی روی دنده لج



اینم نقاشی اقا رایان یه ادمیه داره جیش میکنه



جنگل ابرنگی کاری از رایان4ساله



پری دریایی روز واکسن6ماهگی،که خیلی درد داشت





نقاش کوچولو







اولین چشیدن ،لیموشیرین





وقتی رایان بهانه میکنه و گریه میکنه به مامان جون پناه برده ومیخواد اشپزی کنه



مراحل شیرخوردن جانان



لبات همیشه خندون



عاشق کباب خوردن ودنبک












فدای پسر مهربونم
پسندها (1)

نظرات (0)