رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

8اسفند97

1397/12/8 22:14
نویسنده : نسرین
390 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای دلم

این روزها درگیر اماده کردن خونه خودمون برای اسباب کشی هستیم،اینجا که الان نشستم پرازکارتن وسایل هست جانان روی پامه که بخوابه رایان هم رفته اونور.چند روزهست رایان تیک توی پلک زدن چشمهاش گرفته نگاش که میکنم دلم اتیش میگیره دلم میخوادبزنم زیر گریه.اما دکتر گفته چیزی نیست و برطرف میشه.

دوست داشتم توخونه جدیدمون تولد اقا رایان بگیرم اما میترسم درگیر اسباب کشی بشم و دیربشه.بخاطرهمین دوروزدیگه خونه خاله رویا جشن میگیرم برا پسرنفسم.بعدازاینکه چندبارنمیخواستی کلاس بیای با اوا اشنات کردم هم کلاسی ای مت تاراحتتربری کلاس،برنامه رفت وامد بادوستات فعلا برقرارهست.







اینم مرساناخانم حنابندان محسن





مروری بر سالهای دوستی رایان و امیرحسین



حنابندان محسن،جانان4ماهه،رایان نزدیک4سال





فدای تیپ نازت مردکوچک من



رایان و ارسلان

الان که 4ساله شدی وزن15کیلو و قد105

که باید روی قدت کارکنیم برات شربت قدبلندی خریدم که بخوری عشقم.توی سنی هستی که خیلی میترسی ازتاریکی،صدا...دستات زیاد میشوری حساس هستی خیلی ناراحتم اگه بتونم میبرمت مشاوره



اینجا هم کلاس درس اقا رایان و عروسکهاشونه



خیلی حس خوبیه این حس،الههی نصیب همه بشه.



اولین مرحله کپ شدن





جانان روشکم که میره گریه میکنه،میخوادبخوابه گریه میکنه،منم کم حوصله شدم و موهام شدیدا میریزه







یکم هویج بازی برای دندون درد



اولین باری که موقع شیرخوردن گازگرفتن تمرین میکنی



فرشته زمینی

حالا بریم سراغ دونفره ها

















جانان تازه میرفت رو پهلو اواخرسه ماهگی



یکیی ازبازیهای کم هزینه پلاستیک بازی
پسندها (3)

نظرات (0)