رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

دی ماه 97

1397/10/16 10:25
نویسنده : نسرین
473 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام

رایان جونم نمیدونم الان چندسالته که داری وبلاگتو میخونی،اما بدون که عاشقتم نفسم.جانان گلم خانومم خیلی دوستت دارم.

رایان توت فرنگی،سیب،زرشک،الوبخارا،بستنی،نوشابه،پیتزا،کیک دوقلو،سوسیس،ماست موسیر دوست داره.

جانان هم هنوز شبا بد میخوابه و مامانش خواب راحت نداره!ولی هزاربارشکرمیکنم دوتابچه سالم خدابهم داده.

قراربود عکس ماشینهات بذارم





اینم چندتاییشه که تو اون عکس نیست،راستی،عادت داری موقع خوابیدن چندتا وسیله ت کنارت بذاری،صبح هم بغل میکنی میای پای تی وی.الان که دارم مینویسم توی اتاق انتظار کلاس ای مت منتظر اقا رایان هستم.جانان خانوم هم پیش مامان جونه.





وقتی اقارایان ارایشگرمیشه.



قرار شد عکس بندازی و نشون بقیه بدی.

ارزوم اینه بری دنبال موسیقی و ورزش.سعی میکنم الان توی اون راه هدایتت کنم،الانم که میگی دوست دارم بخونم و بیای کنسرت برام گل بیاری.اهنگ ای داد گروه سون میخونی..



بریم سراغ جانان کوچولو



عاشق این ناز نگاهتم







مامان جون خیلی  بچه ای که پستونک بخوره دوست داره.





گردولی کی بودی تو





نفس های من





تف تفی



اینجا دو ماه و نیمه هستی،یادگرفتی شیشه ت بگیری



از راست،جانان 24مهر،مهرسا17مهر،نیکا14مهر،بدنیا اومدین.دخترای دوستای مامان.

عکسهای جامانده







ازخدا میخوام تو زندگیتون فقط شاد و سلامت باشین،خوش بگذرونین دوستتون دارم



پسندها (3)

نظرات (0)