رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

همه چی با هم

1394/10/26 12:50
نویسنده : نسرین
355 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

توی 10 ماهگی 6 تا دندون یعنی 4 تا بالا و 2تا پایین داشتیخندونک خیلی با مزه شدی و هر دندونیت که بیرون میاد قیافت عوض میشهمحبت

 

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم
صاحب مروارید شدم
یواش یواش و بیصدا
شدم جز کباب خورا

 


 

عشق مامان و بابا

خاله مهسا خیلی خیلی زحمت کشیده و از ابهر واست یه کلاه خشکل خریده و پستش کرد که بتونی توی زمستون بپوشی و گوشات یخ نکنه آخه کلاه این مدلی اینجا گیرمون نیومد واست

 


همه ی زندگیم

یه روز هم رفتیم خونه مامان بابابیت و ناهار اونجا موندیم شماهم که خوابیدی ازت عکس گرفتم بسکه ناز و دلربایی

 

 


جوجه کوچولوی من

یه روز هم که لباس نو واست خریدیم متوجه شدم به کلاهی که بابا از ابهر واست آورده بود خیلی میاد اما تو ناقلا اصلا نمیذاشتی کلاه رو سرت بمونهعینک

 


دلیل زندگی ما

اینقدر شیطون هستی از ماشین و چرخی که میچرخه خیلی خوشت میاد و توجه تو جلب میکنه. عاشق بازی با ماشینهات هستی. راستی یه سه چرخه امیرحسین پسر واحد بغلی داره که هر وقت میخوایم از پله ها بیایم خونه حتما باید سوارت کنیم وگرنه ناراحت میشیقه قهه

 

 

 


عمر مامان

همه میگن خیلی شبیه خدابیامرز آقا جون من هستی(قران رو سرت) رفتارت قیافت لباس پوشیدنتمحبت

مخصوصا تو این عکس

 

بابای هم میگه زور بازوت شبیه آقاجونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)