رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

خواستن توانستن است

1398/9/26 7:50
نویسنده : نسرین
275 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقای دلم

دیشب یه برنامه توی تی وی نشون داد که خانمه درخت کریسمس درست کرد، اینجور بود که با ارد و دارچین خمیر پخت باقالب شکلای قشنگ تزیینی بهش داد، ناگفته نمونه چند روز دیگه کریسمس وشب یلداهست.

ازهمون ساعتی که با رایان برنامه رو دیدیم یک ریز فقط درباره اینکه چکارکنیم واسه درخت کریسمس و شب یلدا و وسایلی که لازم داریم... حرف زد، هرچی میگفتیم داره بارون میاد جایی باز نیست درختی نداریم سرگرم کارهای دیگه ش کردم... انگار که اگه به مرادش نمیرسید اون شب صبح نمیشد.

منکه خسته و کوفته ساعت11 شب گفتم بریم بخوابیم میگفت دلم میخواد یه داد محکم بزنم😁😘اما نمیشد ابجی ش خواب بود.

وقتی با باباش رفت توحیاط که پمپ هواگیری کنن، شاخه درخت یکهفته پیشی که خاله مهسا براش اورده بود پیدا کرد یه گلدون کاکتوس کوچیک داشتیم که خشک شده بود و طرحهایی که باقالب اسباب بازیش زد وگذاشت توی فر، خلاصه همه چیز با پشتکار و دست نکشیدن از تلاش و خواسته اقا رایان جورشد تا نتیجه به شکل زیر در اومود.













یه تافتی هم روش زد😀😘

هرروز یه برنامه ریزی برای مامانمش داره اقا رایان، باهمکاری هردوتامون شیرینی کشمشی هم درست کردیم
پسرم

همیشه پرتلاش باش

تلاش تلاش تلاش

نا امید نشو

توپسر باهوش خودمی.

وقتی از مربی ای مت درباره ت پرسیدم گفت رایان خیلی خوبه ومشکلی هم نداره درصورتیکه بقیه بچه هرکدوم یه مشکلی داشتن، همون موقع اشک توچشمام جمع شد یاد زمان تحصیل خودم افتادم😘
اینم حرفای مربی موسیقی ت هست

دوستت دارممممممممممممممممممم😍
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)