رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

جانانم

1398/6/21 13:59
نویسنده : نسرین
246 بازدید
اشتراک گذاری
دختر گلم عزیزم نازدارم، وقتی میخوام نازت کنم بهت میگم آتیکای من، بابا میگه چرابه بچه م اینومیگی ولی خودشم عادت کرده همینجور نازت میکنه🤗😘😍عاشق اینی که بوست کنم اینقدری تابستونی رفتیم بارایان بیرون توخونه نمیتونی وایسی، دوست داری تو کالسکه بری بیرون، 6تا دندون داری و راه میری، غذات هم خوبه خداروشکر، هیچ تصوری از اینده ندارم که چجور دختری میشی، اما میدونم که دختر خوبی تربیت خواهم کرد، 😎😘

















رابطه خوبی با دایی رضا دارین، 😘😘توچشم وچراغی،ازنگاه وذهن بددورباشی همیشه🙏
حالا بریم سراغ خرابکاریهات😁
من عادت ندارم زیاد پوشکت کنم حتی برای داداش هم همینجوربود، خیلیها هم حرف میزدنا اما شماها برام مهمترازاونایید. واسه همین بعضی وقتاهم خرابکاری میکردین درحد تیم ملی🤢حس خوبی نسبت به این کله مانکن داری😀وقتی میریم اب هویج بخوریم کلی خوشحال میشی😘
پسندها (1)

نظرات (0)