رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

محرم98

1398/6/21 8:18
نویسنده : نسرین
236 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای دلم

جانان 10ماه و نیمگی راه افتاد، الان فقط دلش میخواد راه برع مثل عابرپیاده ی کوچولو😘رایان هنوز عاشق فوتباله و میگه کی بزرگ میشم تابتونم برم کلاس فوتبال، من رفتم کلاس میخوام مثل سوباسا گل بزنم، باکی بایاشی به قول رایان مثل باک ماشین😁هم دوست داری.شب شلن غریبان که شنع روشن کردیم بهت گفتم میتونی یه ارزو کنی اون چیزی که دوست داری، توهم فوری گفتی دوست دارم فوتبالیست بشم⚽🥇🏆

بعضی وقتها ایرادی میشی و واویلااااااا، عاشق دراوردن صدای شیر هستی🦁



راستی اصلا لباسی به جز فوتبالی نمیپوشی هرجا میخوایم بریم همین تنت هست، باابجی هم بعضی وقتا نمیسازی یهو دعواش میکنی و فشارش میدی اونم عصبی میشه و انتقام میگیره🦏

























رونالدوی من، از خدامیخوام به هرارزویی که داری برسی😘🙏
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)