رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

مریضی جانان

1398/6/11 15:16
نویسنده : نسرین
449 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نفسهای من

جانان باشروع 11ماهگی مریضی ویروسی بدی گرفت، تب شدید قرمزی بدن گلو درد... یکهفته درگیر بودیم تاخوب شد. البته دوتاامپول روی ران پاها براش زده شد😭😟











فدای مظلومیتت😘

خدایا ازتو میخواهم که هیچ پدر و مادری بیماری بچه هاشونو نبینن 🙏

باهمه سختیهاش گذشت،

رایان این روزها عاشق فوتباله، سوباسا نگاه میکنه، ناگفته نمونه دیشب ساعت3 یهو باجیغ و فریاد بلندشد سوباسا سوباسا😂هم خنده داشت و هم ترس، خودم به شخصه کمر م  ازترس نصف شد😁

کلاس موسیقی میبرمت و ای مت. خیلی برای اینده ت نقشه دارم، خودمم تو فکرم چندکیلویی وزن کم کنم🤗دعاکن بتونم😀



پاتوق همیشگی ما بولوار کارگر😄



دوستت دارم مرد کوچک من❤️💓



ارسلان، رایان، محمدامین



این کوچولو هم دختر ملیحه دوست منه، دست تقدیر ادمو به کجا میکشونه، اسمشو گذاشته جانان. مثل دختر من😘😍
پسندها (3)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
11 شهریور 98 18:57
بلا به دور باشه از خانم کوچولوتون😘 ان شالله همیشه شاهد موفقیت های گل پسرتون باشین