رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

پسر

1398/5/16 23:12
نویسنده : نسرین
242 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای من

نمیدونم الان کجای دنیا هستین و چندسالتونه اما از خدامیخوام همین الان هرچی توی دلتون هست و میخواین بهتون بده. این شبهای گرم تابستون توی حیاط میخوابیم واقعا توی خونه نمیشه خوابید😥

خیلی سعی میکنم برای رایان وقت بذارم،کلاس آی مت و موسیقی میبرمت با دوستاش میریم پارک، هرروز عصر میبرمتون خیابون کارگر که خود رایان میگه مامان همش ما بیرون هستیم🙂

امشب حرف جالبی زد، گفتم مامان بعضی کلمه ها حرف زشت هستن نباید بگی، میپرسی خوب چرا جابجا نیستن باحرفای خوب! یامیگی گوز ببخشید،چراحرف بدیه وقتی تو بدنمونه🙂😎

منطقیه نیست؟😄

. عاشق فوتبال شدی اما سنت به کلاس فوتبال نمیخوره،



ازاین کاغذ بگم که کارهای خوبتو مینوشتم جایزه ‌ ش هم خانه بازی








دختر تعمیر کارماماندیروز هم ناهار رفتیم رستوران زیاد نمیریم اما بچه مون باید بدونه چجور جایی هست گرچه رایان پیتزایی رو ترجیح میده🍕🍕🍕🍕جانان قبل ازخواب البته تارسیدیم توی کالسکه خوابیدجانان 10 ماهگی سه تا دندون بالارایان جون عاشق مغازه داریه میگه یه مغازه بزنیم توکوچمون که هرچی لازم داشتی بگی من از مغازه برات بیارم.من به فدای جفتتون♥️♥️♥️♥️♥️♥️
پسندها (8)

نظرات (4)

نرگسنرگس
16 مرداد 98 23:25
چه بامزه 😂 بچه ها چه دلایلی دارن واسه خودشون ...
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
17 مرداد 98 10:47
بچه باهوشیه خدا حفظش کنه
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
17 مرداد 98 13:24
😘
مامان صدرامامان صدرا
18 مرداد 98 15:20
😍😍