رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

افتادن ناف ده روزگی

1397/8/15 20:12
نویسنده : نسرین
322 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای دلم،این روزها خیلی فکرم درگیره،یه سری مشکلات برامون پیش اومده که واقعا بهم فشار اورده،خدانگذره از ادمهایی که زبان بد میذارن توزندگی دیگران،یکی نیست بگه اخه به توچه ربط داره من کدوم بیمارستان زایمان کنم یا چه شیری به بچه م بدم!

بخاطر همین دخالتها و تاثیرش روی بابامجتبی واسه زایمان بیمارستانی رفتم که دوست نداشتم نتیجه ش هم یه مریضی که حتی روم نمیشه اسمشو بیارم!حالا چند روزهست درگیریم.خدا بخیر بگذرونه.

الان که دارم مینویسم جانان 20روزه شده و توی ده روزگی نافش افتاد،حداقل راحت شدی وشدم واسه شستنت.

واقعا دوتا بچه خیلی سخته خدایاشکرت،بخدا از کمبود خواب دارم میفتم روگوشی...









عاشقتونم عزیزای من.

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
16 آبان 97 5:39
چه دختر نازی. گل
نسرین
پاسخ
لطف دارید