رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

تولد سه سالگی

1396/12/21 15:28
نویسنده : نسرین
375 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسرگلم،این ماه که باتولد سه سالگیت یکی شده پراز اتفاق های ناگهانی بود برام.اول اینکه تولد عزیزدلم و مردشدنش ازهمه اتفاقهای دنیا خوشایندتربود.دومین خبرناگهانی برای من و بابا این بود که داریم چهارنفره میشیم.برنامه ای فعلا واسه بچه دارشدن نداشتیم به خاطر همین سورپرایز شدیم.اما بازم خدا رو شکر.
توهنوزکوچولویی و من دلم میخواد و میخواست برات خیلی وقت بذارم.تمام سعیموهم خواهم کرد.ازخدامیخوام بهم انرژی مضاعف بده تا بهتون برسم.

بذاراز سه سالگیت بگم.ازروزیکه خرگوش دارشدی خیلی کم سراغ اسباب بازیهات میری.این روزها بیشتروقتتوخونه مامان جون هستی،ماشین بازی توی گوشی دوست داری،هرکارکردم که دیگه شیر توی شیشه نخوری موفق نشدم.هنوزهم ایرادشومیگیری.دوست داری با بابا بری بیرون و تو بغلش رانندگی کنی،بری پیش بلوندی هاپوی باغ سعید.
راستی یه روزاومدی و دیدم موهای جلوتو قیچی کردی گفتی مامان اصلا نترسیدما،همون موقع خودتو خیس کرده بودی،توکه اصلا عادت نداری توی بیداری خودتو خیس کنی.
تولد امسالت هم خانواده خودم بودیم و بس.
















خدایا
همه ما را زیر سایه خودت محفوظ بدار.
پسندها (3)

نظرات (0)