رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

34ماهگی

1396/10/29 1:00
نویسنده : نسرین
295 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقم،عسلم،کوچولوی من
الان ازاتاقت اومدم و رومبل درازکشیدم،ازم خواستی یکم کنارت بخوابم،وقتی دستهای کوچولوتو روصورتم میذاری بیشترازقبل میخوام برات بمیرم،وقتی تندتند میگی دوستت دارم،باباروهم دوست دارم، خداروشکرمیکنم که فرشته ای بهمون داده . توهدیه ی خداهستی نفسم.
بایدبتونی خوشحال توی دنیا زندگی کنی و بامشکلات روبه رو بشی،نترسی به خداتوکل کنی و پیش بری.


عاشق شیطنتاتم،وقتی ضربه گیرومیچسبونی به صورتت










چمدشب قبل بادایی و خاله مهسارفتیم شیراز و دایی جون زحمت کشیدتوروبرد بازی
الان هی یادش میفتی و میگی عالیییییییی بود
کلاس خلاقیت که میبرمت توی خانه بازی هست الان بعد از یک ماه چندتا همکلاسی باهم جپ شدین و بازی کردین
خیلی کیف میکردم ازبازی کردنتون.
این عکسوهم خانم مربی ازت گرفته نفسی
ازجمله رفتارهات که عاشقش هستم قبل ازخواب سه تا کار انجام میدی
1،مسواک
2،شستن دست بامایع دستشویی
3،جیش
فعلاکه مثل خودم شدی اگه مسواک نکنی عذاب وجدان داری.












اینها هم هنرهاته توی کلاست.
بوس بوس بوس
دوستت دارم تا بی نهایت...
پسندها (1)

نظرات (0)