رایانرایان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
جانانجانان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

رایان و جانان،تمام زندگی من

زندگی را باید زندگی کرد...

یلدا96

1396/10/2 23:05
نویسنده : نسرین
211 بازدید
اشتراک گذاری
سلام
قراربود عکسی بگیرم از وقتیکه داری بین انگشتای پاتو پاک میکنی وموفق شدم


ابان امسال تولدمامان نسرین وماجراهاش،باخاله ها رفتی و واسم یه هدیه خشکل خریدی و خودتم اونو کادوکردی عشقم️البته طاقت نداشتی من بازش کنم و خودت زحمتشو کشیدی














اینم عکسی از یکی ازحرکات سرکلاس خلاقیت


نقاشی کردن دوست داری البته الان همش خط خطی میکنی،دایره مربع و مثلث بلدهستی،رنگهای ابی زرد سفید صورتی قرمز سیاه سبز هم بلد هستی.


یلدای امسال جشن نامزدی عموی مامان نسرین بود اونجارقصیدیم و شادبودیم،مبارکشون باشه.قبل ازشب یلداهم باکمک مامان و خانم مربی اولین کاردستی زندگیتو درست کردی قرارشدباهاش عکس بگیری و این کارخیلی سختیه چون شما اصلا دوست نداری ازت عکس بگیرم.








اخرشب هم که برگشتیم یکم با اراد بازی کردین وقتی اراد توی گوشی موتوربازی میکرد البته باصدای بلند،شماهم بهانه گرفتی که میخوای بازی کنی و همونکه میگن مرغ همسایه غازه!فکرمیکردین بازی اون یکی متفاوت ازمال خودتونه
















این سری عکسها هم تو موقعیتهای مختلف ازت گرفتیم و نگه داشتم واسه وبلاگت ،عشقم






ازعکسهای تولدم یکی هست که ترکیبیه،تو این عکس قراربود با باباجی عکس دونفری بگیری اما ببین نتیجه چی شد!!!


گدر زمان طی دوسال و نیم


نازنین پسرم
همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم،
دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم
در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم
تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها
کودک من…..
روز به روز بزرگتر میشوی و من عاشق تر
پسرک من….
ممنونم که به دنیای من آمدی و زندگی را برایم زیباتر از همیشه کردی
دوستت دارم….بیشتر از دیروز….کمتر از فردا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)